ballerinas

2010.01.11. 20:35

 A nyelvészeti pragmatika sokkal kevésbé érdekes, és némi tavaszi hangulatra vágytam a télben.....ezért..ezeket találtam. 

Szerintem elegántos, és sokkal szívesebben viselném, mint egy magassarkút.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Azt hiszem ez a kedvencem, igen bájos darab, kár, hogy lakkbőrből van. Ha egyáltalán bőr.

 

 

 

 

 

 

 

 Ez pedig egy kicsit felnőttesebb cipellő, gyönyörűek a színei, igazi tavasz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez a legextrémebb, de ha választani kéne, egész bizosan őt venném meg. 

Sőt. Nagyon akarom ezt a darabot....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cilihebrentch.blog.hu/api/trackback/id/tr61664600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bec1234 2010.01.14. 10:18:45

nagyon gusztustalan ez a cipő meg az egész oldal szarszerény véleményem szerint 1. ör is nem teccenek a színek meg a gombok másodszor szerintem eza cipő naygon szőrör . én nem tudom mi az a blog az 1 ik haverom mondta, hogy ajánja figyelmembe ezt az oldalt, mert nagyon jó de még nem látom a lényegét.
nekem is van 1 cipőm a tesóm vette a kínai piacon nijcs nmárkájlya és esik szét az egész ő már kidobta, de én meg,entettem a kukások és a riszájting teem elől. a lényeg, hogy most én hordom kicsit kopott de jó. na hát nem tudom de igen
annak idején nekem még erre sem volt pénzem . de akkor boldogabb voltam boldogabb mint most. ugyanis a pénzz nem boldogit.

ja a másik, hogy nem is volt annyi szabadidőm, mint most . most annyi időm van hogy márt sok és ráérek kommentálnbi blogokta. még mindig nem tudom mi az a blog de már egy rakás haverom csinál ilyet. szóval ha valaki elmondaná az jó lenne
hát üdvözlöm az oldal szerkesztőjét és a barátját a szerkesztőjének üzenem, hogy gartulállok az eklektró vizsgájához

üdv Béla A magyar nyeftan intézettről.
a hejjesírást magam ellenőríztem
süti beállítások módosítása